iheard

2012-07-31
12:33:35

STHLM NEXT STATION

On my way to Stockholm, ska möta upp min kära kines, fantastiska Hanna-Panna och Jake min kära älskade rednex. Ska bli så sjukt kul! Helt övertaggad och inte nog med detta PRIDE startar idag med!!!! Aaaaahhh!!!! Så sjukt kul! Jag har planerat hela dagarna i minsta detalj.

Idag blir det Queertango som mjuk uppvärmning, sedan käk och vin och sedan drar vi vidare på Bögjävlarnas underklädesparty!!! Wooohhhoo!  (och nej jag är inte rasist homofob hets mot folkgrupp som skriver så, festen heter så).  Ska bli så sjukt kul med att se Jakes och Michaels min, då dresscoden är kallingar. Haha.

Imorrn blir det lite lugnare, när Hanna jobbar så ska jag o Michael sova, chilla, äta massa mat (som är Michaels största favorit syssla och kall i livet). Sedan blir det shopping, present till Majsan som fyllde 12 hela år igår :D och kvällen avslutas med party med killarna från Atlantis båten.

AAAhhh! FANTASTICO! För ovanlighetens skull så fick jag springa hela vägen till tåget idag med. Så kom ner till staionen vid klockan tio, oduschad, genomsvett och utan hälften av packningen. I sista minuten han jag slänga i ett par klackar och lite smink. Michaels kavaj lyckades jag dock ta med mig. Så shoppingen är ett ytterst stort måste :P

See ya!

Bild från gårdagan på mina sötnosar <3

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: