iheard

2012-02-28
04:15:20

TRÄNING
Efter att ha sätt Ullis på skype igår och kvinnan ser ut som en fotomodell, har jag precis varit och köpt ett gumkort eller en gymbricka kanske jag ska kalla det. Träffade IKEA Michael första gången idag och efter en timma var vi gymkortsägare. Så nu blir det hårdträning 5 ggr i veckan tills Michael åker tillbaka till Sverige i april. Var och jämförde massa gym, tyvärr hade detta bara styrketräning men tänkte att jag kör där tills april nu när jag har sällskap och sen byter jag till gymmet här hemma där dom har 10pass varje dag. Så hinner jag bygga upp mig lite tills dess. För som sagt muskler vet jag inte när jag senast såg på min kropp.
Idag har strömmen gått 3ggr i min studio får panik. Har dragit ur både kyl och dator men det hjälper inte. Så får väl börja sitta här med levande ljus och sticka på kvällarna. Nu har jag två timmar kvar tills jag ska hämta barnen på dagis och sen två timmar barnvakt. Är super trött så tänkte sova framför tvn som inte fungerar en stund.
Fick för övrigt både handduk, gympapåsar, väska och numret till PTn på gymmet. Haha. Så nu är det verkligen inget återvändo. Dags att laga mat nu, inspirerad av min nya livsstil ska jag laga sallad och försöka att låta bli chokladen idag. försöka...
Kyckling med sallad.Nya träningsprylarna

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: