iheard

2012-02-25
02:43:00

SVENNAR PÅ G
Efter min hetsätning valde jag att faktiskt ta tag i dagen istället och lösa situationen. Så hoppade in i duschen och skrev ett mejl till daniel. Dock blev jag som vanligt 2timmar sen. Jag fattar inte folk som kan vara i tid jämt?"? För mig är det en ren omöjlighet. Toby kom hem med glass som jag bara fick äta om jag skulle vara en duktig flicka under kvällen. Hans är vekrligen som en extra pappa/storebror. Sedan blev det St Kilda. När jag väntar på Daniel kommer två mystiska äldre herrar fram och erbjuder jobb. Hmmm.... Slår mig oss sedan att det troligtvis var bordellerbjudande. Haha. På stranden möter vi underbara Micke, Nicole, Vendela & 20 svennar till. Galet mysig kväll med schnapsvisor, bad, pyramider. Hann med sista tåget hem med marginal på 2min när jag sprang med Nicole. Där på sitter en kille som helt random ger mig hans mp3 efter att jag frågat om vägen. Visar sig att han är sångare i ett sjukt bra band. Måste säga att jag verkligen älskar deras spontanitet. För övrig är det fortfande 30grader ute. God natt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: