iheard

2012-02-13
11:18:00

Sommarkänsla

Sitter ute på altanen och tar det lugnt. Vu har varit ute på promenad innan idag så jag hittar till mataffär, tågstationen och sen ska vi till lekparken. De tre viktigaste sakerna i Melbourne.

Nu har jag äntligen börjat komma i fatt min jet-lag. Vaknade automatiskt vid kl åtta i morse efter att ha legat framför skype hela natten. Känns skönt att få normala rutiner igen. Idag är det lite monligt och blåser lite men ändå varmt. Känns verkligen som en sådan där seg-sov-sommardag. Underbart!

Har börjat med en lista nu vad jag ska inhandla. Keps, träningsjacka, löparskor, högklackade, fina sandaler, naglack, solskydd 30+, shorts, tublinne, bikini, ansiktskräm med solskydd....(japp jag är fortfarande helt sönderbränd på axlarna). En början iaf, högst upp står solkskydden och sen en pedikyrbehandling för utan att överdriva, mina fötter looks like shit.

Till Amandas mamma: Amanda are in Tildas hus.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: