iheard

2012-02-11
20:03:00

Phillip Island

Vi åkte ner till Phillip Island på morgonen till familjens sommarhus. Som ligger ungefär två timmar här i från. Var ett av de snyggaste hus jag sett. Designen, stilen och naturen den låg i. Låg över en kulle precis över stranden. Där fick jag träffa Tobys brors familj och hans pappa. Jätte trevliga.

Åt jätte god mat och sedan gick vi en promenad till stranden. Där nere har de tydligen fångat världens största vithaj, känns mycket lugnande. Jag frågar om de vågar bada där nu då "Yes of course, no problem". Frågar lite försiktigt om de attackerar människor "Yes, it happens". Frågar sedan om det finns ormar "Yes there everywhere", frågar lite på skämt om alla är farliga "We don't have any snakes that isn't dangerous". Japp, nu känner jag mig tryggare.

Den här sötnosen mötte vi påvägen ner till stranden.


Kommentar:
#1: Anna Starck

Hej! Vad härligt det ser ut, tänk att få se en känguru, det måste varit en häftig upplevelse. Har du inget kort på huset du bor i och familjen!? Mer bilder!!!

Hoppas du har det jättebra! Kramar från syrran

2012-02-13 @ 08:46:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: