iheard

2012-02-23
22:39:00

NGHT IN TOWN

Kajsa har precis lämnat mig efter tre fantastiska dagar i solen och vi kan väl säga såhär att resultatet av den här helgen är sönderbrända tuttar och folk med men efter vår/min creap dans längs Melbournes gator. Hela dagarna har spenderats på stranden där inställning har varit "lite färg är fint, oavsett vilken färg det är". Detta har resulterat i att några av våra kroppsdelar nu ser ut som kokta kräftor och inte okokta som var vår idée.  Igår tog vi Melbourne, dock hittar jag fortfarande inte så blev diverse felspringningar. Hittade 314 subway, noll butiker, 4 gatumusikanter och 516 donuts. Detta ledde oss till den högsta skyskrapan på södra halvklotet där vi spenderade x antal timmar med att vara i vägen för folk och hajpa med kamerorna. Sedan ta hissen upp som man bara fick ta ner och tvärtom. Denna kväll hade vi lovat varandra att gå till en fin resturang, allt utan donken... Vad hamnar vi...? Mc Donalds!! haha. PINSAMT! så med en burgare i magen och en donut i var hand begav vi oss mot pubarna för att testa öl som Christer Hultman ej en hade fått slicka på. Åh fy farao vad "goda" de var. Så goda att vi inte drack upp dom. Därefter tog vi första bästa tåg var det än gick och hamnade någonstans? Där det var helt dött, så vi livade upp stämningen med lite "creap-dance". Hittade dock en club sen och vilket land kommer människan ifårn... TYSKLAND?!?! Vad är detta för rike som breder ut sig över världen.?!?! Alla människor jag pratat med har varit tyskar. Why why? Får sedan ila till tåget för att ta oss hem. Där Kajsa höll på att få 190dollar i böter. HURRA! och till råga på allt har min natt donut blivit 5mm tjock i Kajsas väska....


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: