iheard

2012-02-10
18:47:00

Melbourne

Nu är jag framme! Klockan är sex på kväoch det börjar bli svårt att hålla tillbaka gäspningarna. Allt har gått bra. Fick panik några gånger på sista flyget men min underbara italienska mö bredvid lovade att om det blev skit så kunde jag få umgås med hennes kille på dagarna när hon jobbade så kunde han och jag luncha så jag fick lära mig italienska. Finns det sötare människor?

På Melbournes flygplats filmade kanal 7 och gissa vem som måste deklarera för tullen? Hurra!

Väl framme kom Eva och hämtade mig och sen åkte vi hem till Toby, Tilda och Hugo. Så mysiga. Tilda är och inspekterar alla mina saker nu. Gulligare får man leta efter.

Idag har vi varit på Tildas balett, sen nere vid havet och besökt en galleria, för jag hade självklart inte med ett enda par sandaler, så ett par vita billabong flipflop som jag lär leva i nu de kommande månaderna.

Flipp flopp och brillor, kan det bli bättre?sol sol sol!The studio, där jag bor.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: