iheard

2012-12-02
15:58:00

WE GOT THE WORLD
Hemma efter en helt underbar helg hos Emmy och Macke. Min sjuka gick inte över sen så spenderade fredagen på tröst bio med Danny. Breaking dawn 2, så sjukt bra! Vad är det egentligen att man tycker att alla vampyrer är så sjukt snygga, de röda ögonen, tänderna, kritvita hyn? Vad det än är så är jag helt såld.
Lördagen spenderades sedan med matlagning, gjorde ett recept Ulla lärt mig. 2 burkar röd curry trodde jag hon sa... ska äta det... dör! Så sjukt starkt! Snacka om halsbränna! Ringer Ullis i panik och frågar varför det är så starkt? Ulla börjar asgarva, 2 skedar röd curry skulle det vara inte två jävla burkar.
Gårdagen bjöd även på en helt underbar förfest hos Emmy och Macke, men utan Macke förädaren. Blev sedan hotellet och massa nattmys med chaite och ytterst speciella beteenden.
Efter två timmars sömn blev det sedan pannkaksfrukost med julkalendern. Super mys!
Nu laddas det för spinning med Ulla och Sara. Ska precis i badet eftersom vårt hus känns som -40 och sen ska det svettas! Dags att ladda för skolan och B o K med. Woho!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: