iheard

2012-12-03
23:31:00

SNÖGUBBE ON THE ROAD
Blir galen på vårt internet här hemma och denna kylan! Vårt internet och vår boxer och mobiler har den roliga funktionen att om det regnar eller snöar så lägger de ner. Verkligen en super charmig egenskap. Springer för övrigt runt i underställ hemma hela dagarna och raggsockar nu för att det är så galet kallt. När ska denna kyla egentligen försvinna? Och så sitter Emmy och Simon och försöker tjata med mig på en skidsemester yeah right. 
Det enda jag tänker lägga pengar på är en enkelbiljett till solen! Såå nog om detta gnäll. Har haft en underbar dag i skolan med massa bröllopssnack och knipövningar med mina älskade klasskamrater. Sedan promenad och sen film hos Danne. Project X - Hemmafesten. Se den! Helt underbar, dog av skratt!
Nu springa till toan och borsta tänderna och sen lägga mig i sängen och kolla på Iron man som är min hemläxa till torsdag för vidare diskussioner. Natti!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: