iheard

2012-12-14
00:27:13

SEKUNDER?
Nu har jag blivit sådär extremt dålig på att blogga igen. Dagen har spenderats i skolan och som kompensation för att jag varit borta så mycket så satte jag mig i bänken vid nio och satt kvar till fyra. Snacka om seg i hjärnan.! Detta visade sig också senare när vi börjar kolla Wilson metoden och jag plötsligt sitter som ett frågetecken?! Varför i hela friden har vi börjat räkna med sekunder? Det var väl veckovis gjorde kalkylerna? Fattar inget så massmejlar Oscar som just då står framme vid tavlan och också skriver med SEKUNDER! När Emelie med går fram och skriver om sekunder får jag nog och frågar Josie, varav hon börjar as garva och får till slut ut sig "-Det är ju svenska kroner SEK din dumma j*".
En sekund senare ligger det här uppe på facebook...
Hej jag heter Amanda och jag är blond! Vi sitter och räknar och får fram att det blir 2 000 SEK.
Amanda säger : " Josie hallå! varför blir det sekunder!? "
Jag: " Amanda seriöst! det är SVENSKA KRONOR!"

Tack Josie verkligen tack, när sedan kommentarerna börjar ramla in om "haha herre min gud" så känns det verkligen super kul. Tur för Josie kan jag inte hata henne särskilt länge :P
 

Kommentar:
#1: Josie

PUUSSSS PÅ DIG HJÄRTAT <3 :*

2012-12-14 @ 10:39:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: