iheard

2012-12-19
00:31:23

HUDKRÄM
Blev dock en ny hudkräm inhandlad från Clarins. Körde Clinique innan men tyckte dom var värdelösa. Har hört massa andra som verkligen älskat dom men efter att testat dom i två olika omgångar med ansiktsvatten, rengöring, hudkräm och det varje gång slutat med att jag ändå gett bort dom. Så slutade jag med det i våras i Australien och körde på samma som min Aussie mamma hade. Nämligen Neutrogena med solskyddsfaktor 30 från Whoolemark för typ hundra spänn. Har fortsatt med det hemma också sen men kört Neutrogena för acne hy. Dock börjar min hy  bli torr som sandpapper nu så kände att det var dags att investera i en ny super produkt. Så från now on är det super hy som gäller igen med Clarins! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: