iheard

2012-08-29
22:49:00

SKOLVÄSKA
Nu är jag super pepp för hösten och för mina kommande månader i skolbänken! Min vision är mig sittandes vid en data och knappra med en loka, stora designglasögen, ralph lauren skjorta och en vas med vita blommor i. Min andra vision kanske är lite med höstigare... Jag med en stor filt runt mig, regnet piskar utanför, jag sitter där med näsan i böckerna och myser ner mig i en stor skinnfåtölj med en kopp varm choklad.... Mmmm.
Blev som vanligt lite "måste-starta-nytt" sugen och stack ner och handlade en ny skolväska som är helt super stor (även om det inte alls syns på bilderna) man ska tydligen kunna använda den som matkasse med, rätt lyxigt med en matkasse i skinn kan jag tycka men nice, blev även lite nya mappar, pärmar och matlådor.











Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: