iheard

2012-08-19
01:08:00

POOLMYS I HOMETUBEN
Sista jobbdagen för sommaren är nu gjord, nu är det bara några få kvar men de tänker jag inte räkna. Och jag måste säga guuh va skönt! Är helt och hållet slutkörd. Tror aldrig jag varit så trött som efter den här sommaren. Tacka vet jag att man har fantastisk familj. Syrran bjöd upp till poolmys när jag slutade jobbet och säger bara tack för en super bra natt avslutning och för en av världens godaste efterrätt!
 
Avslutar det hela med en konversation jag och Micke hade innan när jag försöker övertyga honom i att dra utomlands och skita i att jobba i höst...
-"Kom igen Micke, skit i pengarna, vi drar och jobbar samtidigt. Ha bara till biljetten så löser det sig".... får direkt ett svar inom några sekunder.
-"Jag säljer dig! :D ". Tack kära Michael.

Kommentar:
#1: Maria

Har du jobbat din sista dag?? Det tror ja inte.....;0))) men syns vi inte så får du ju ha det så bra tills vi syns nästa gång!!!!! Har du bestämt dej än????? Kram

Svar: Nej jobbar söndag nästa helg med :) o 1a september men räknar mig som klar för sommaren iaf ;) haha nää innan 1 september ska jag ha bestämt mig iaf. haha ;) lovar att uppdatera hur det blir :D kram
Amanda Edvardsson

2012-08-19 @ 13:05:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: