iheard

2012-08-11
00:06:20

NIGHT WITH STARS
Har haft en helt fantastisk myskväll med mamma och pappa. Lagade kött med kanatrellsås och sedan årets sista jordgubbar. Vi har blivit helt OS tokiga här hemma och första gången någonsin måste jag säga, fy vad kul det är med sport! Sverige i handbollen idag! Helt otroligt! Och USA:s världsrekord i damernas stafett. Åhh såå sjukt gött!!! (USA har för övrigt helt galet snygga tävlingskläder, bara det är ju en anledning att titta) ;)
Blev sedan Remember me, som jag fick för mig hade enkel engelska och därför skulle gå kanon utan text. Njaa inte ens min engelska fixade den men sjukt bra film. Drog sedan ut min mor för att kolla på stjärnhimlen. Gick först ut i strumpor och känner att jag kliver på något stort, blött, mjukt. Börjar gallskrika när jag inser att det är en fet snigel jag mosat så springer runt en stund och skriker.
Men vilken stjärnhimel sen!!! Åååh vad jag saknar alla nätter jag och Samuel låg och glodde på stjärnor i ösregnet. Vet verkligen inte hur många kväller/nätter jag spenderat med att lägga mig på garageuppfarten och kollat på stjärnorna innan jag gått in och lagt mig. Jag vet inget bättre i världen. Finns inte något som jag har så stor respekt för. Då känner jag verkligen att vi är så små att allt kvittar. Gillar du någon - säg det. Vill du göra ngt - gör det!
Livet är så kort och man vet inte vad som händer, så varför slösa tid.?
Jag vill iaf ligga och kolla på stjärnorna, äta massa god mat, slösa massa kärlek på mina vänner, beundra min familj och bara vara allmänt känslo virrig och galet lycklig <3
(p.s. super stor puss & kram till mina fina syskon som firar kräftskiva idag, sug en rumpa åt mig med ;) )
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: