iheard

2012-08-12
13:38:32

NATTMAT OCH FYLLEKÄK
Hurra! Idag mår man som man förtjänar. Fyy, har total vattenbrist och halv huvudvärk dunkar i bakhuvudet. Såå nu säger jag med risk att bryta detta ytterst snart. Nu blir det alko paus ett tag. Hade dock ytterst trevligt igår efter att jag fick kuta till Emmy och Macke. Sjukt mycket folk och sjukt hög musik. Fick besök av rosita som visade oss hajen filmerna med. Blev en sväng till stadt. Bläää vad segt. Sedan fick jag med en riktig sexbomb hem ;)
Så istället för bakfyllemat på kebabvagnen blev det pasta carbonara à la soffan i mitt kök klockan halv fyra.
Körde den klassiska:
"-Soffan ska vi slänga ihop en pasta carbonara?"
"-Visst, vet du hur man gör då?"
"-öhh, nej. Kan du laga den?"
Love u! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: