iheard

2012-08-14
23:00:53

HEMMAFRU HOMECOMING
Har kört en sån där riktig hemma fru dag idag. Började jobba vid fyra så hela förmiddagen har jag spenderat med att sola, baka bröd och städa. Eller rättare sagt så fort det blivit moln så har jag slängt min wellness och hälsotidningar och kutat in och fortsatt med brödbakningen eller kutat upp och fortsatt dammsuga. I samma fart har jag ilat ner igen och slängt mig i solstolen så fort strålarna visat sig. Rätt effektiv.
Min största fråga idag dock är varför det enda jag blir sugen på när jag läser hälsotidningar är choklad, feta saker och snabbmat? Och alla lust jag hade att träna när jag köpte tidningen är helt över när jag läst ut den. För då känns det som att jag kört ett maratonlopp och bantat i en månad. Tacka vet jag nattamat efter jobbet.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: