iheard

2012-08-03
14:00:00

GUL, LILLA, BLÅ... GUD TKR OM OSS ÄNDÅ
Eftersom kvällens outfits redan var sumpade så körde vi vidare på massa "I have never" och alkohol. Gitarrsolon så grannarna väcktes i morgontimman och avslutade det hela med nattdopp. Allt flöt bra på förutom själva nattdoppet. Påväg ner till sjön när jag sitter på styret och Hanna cyklar så inser vi (johanna) att cykeln saknar broms, HURRA!!!! och framför oss ser vi en brygga som närmar sig i skrämmande fart. Gör en katastrofal kraschlandning och jag kan säga att idag är min rumpa inte lite lätt solbrun längde utan lila och gul. 
Självklart var det super kul då, så kul att vi glömmer att den saknar broms igen, tar ett nattdopp, på hemvägen connectar våra hjärnor och vi rullar ner för en backe åt fel håll. Jaja, snart ska vi bli vuxna. natten spenderades utan någon sömn, blev mysig frukost i sängen innan vi drog till tunneln. 
Så trots gräs i håret, lila rumpa och ringar under ögonen, guuh vad jag saknat dig hanna! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: