iheard

2012-08-14
00:24:32

GRANNEN EINAR
Blev OS hos Kajja igår, även om jag var ruggigt piss sur igår efter handbollen måste jag ändå säga idag. Galet vad grymma Sverige är! SILVER!!! Come on! För att inte tala om OS avslutning sen! Spice Girls!!! Come on! Haha så sjukt bra! Stack över till Emil och snacka om att sitta som klistrade. Galet vad bra! Oasis, Jessie J, Queens m.m. Helt sjukt. Dock var jag helt livrädd när jag drog hem sen. Vi har nämligen fått en ny granne i våra kvater....
Grävlingen Einar (tyckte det namnet passade perfekt!). Sofia och jag hälsade på honom redan i lördags natt och nu kan jag säga att jag inte är lite lagom rädd för att hälsa på han igen. SÅ tills Einar är infångad och påväg till bättre riken så tänker jag inte gå ut på kvällarna. Så många fler hemma kvällar är att räkna med. Blev för övrigt "Friends with kids" ikväll, helt okej film. Lite segt bara att dom målar upp att alla förhållande dör när man får barn, känns ju inte så lovande för framtiden.
Har för övrigt spenderat min dag hos min inte längre så handikappade vän Lejla. Som idag fick äran att återigen laga mat till mig :D And I always gonna love u <3
För övrigt ingen OS utan pizza, fjärde gången på en vecka ;)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: