iheard

2012-08-10
20:57:22

BADRUMS BREAKDOWN
Idag är det en sån där skön soft dag, lite sol, lite regn och absolut inget vettigt blir gjort! Städade och dammsög på toan o resten av övervåningen. men aj aj. Stackars Manda ringer på tokdåligt humör om att hennes hår ser ut som skit, så får över en översplittrad Manda med utväxt ner till knäna. Blir en snabbfärgning och eftersom vi ändå har några färger extra slänger vi i i mitt med. SNÄLLA påminn mej nästa gång!!! Mörkt hår är inget för mig vad jag än säger, vad jag än mutar med! Ser ut som en ryska med franska drag, plus att all färg av solbränna bara dör bort! Huuja! Till saken igen. Efter Manda lämnat mig för att dra på festival i Sävsjö kollar jag åter igen badrummet. Hurra! Blöta handdukar, massa färgsaker, färgade penslar, missfärgad handduk, snus och massa hår! Ähh nu tar jag helg, städa gör jag på måndag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: