iheard

2012-04-06
09:10:00

LÅNGFREDAG
Kvällen spenderades hos fantastiska Daniel som fixat mängder med Taco. Bröt ut i orkan sen så vi fick hoppa poolen men vad gjorde väl det då det utvecklades till en spelkväll istället? Blev pictionary, familjen Vetlanda mot rubb och stubb och vi kan väl bara gissa vem som självklart plockade segern ;) Kan dock inte lägga segern på mamma och hennes målarskills haha. Men en stor applåd till lag Vetlanda iaf (förövrigt var Michael inte heller den bästa konstnären kan tilläggas ;).
Efter det drog vi fram våran sportiga sida och körde wii. As kul! Bowling, tennis, boxning!
Måste köpa hem ett wiie när jag kommer hem. Super mys kväll!
Vann för övrigt i boxningen över Daniel också wohohhoooo!! sämre vinnare än mig finns nog inte. And thats how Sue Cs it :D
Dagens citat: (pappa) - Jag tror jag ska läsa min andra deckare medan jag lyssnar på den här så jag hänger med i båda. (nej nej vi försöker inte överprestera i min familj )
Mammas hästMamma har målat en mango, som jag äter med knivMichaels Darth Wader

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: