iheard

2012-04-01
16:09:44

112 999 000!

Svimmar!!! Pinsam som jag är så lyckas jag med allt. I lördags drog jag och Daniel till Soutland. Smidiga och fitta som vi är tog han longboarden och jag cykel (med hjälp, asså förlåt men fy vad töntigt det ser ut med hjälm). Stannar vid ett övergångsställe och jag bara shit vad illa jag mår. Tänker inte mer på det och cyklar vidare. Kommer fram och jag nästan ramlar av cykeln. Daniel inser krisen och förnuftigt säger han "Amanda du måste dricka något" okej okej, det kan jag gå med på. Kommer in på Southland och jag känner benen skaka lite så sätter mig vid ett café. Plötsligt blir världen suddig och jag hör han som jobbar säga "you now girl you look like shit", tack för den gubbj'vel hinner jag tänka innan hela världen ramlar till. Får panik och bara jag måste ut. Så "går" fram till Daniel och hinner säga att jag ska ut.... sen svartnar allt..... svart..... svart..... svart....

Vaknar upp och hundra okända ansikten står över mig. Fattar ingenting. Känner dock igen Daniel och securitas killen efter en stund. En sjuksköterska står över mig och börjar fråga massa "how do you feel? dizzy? shaking? fever?" böjer sig lite närmare, blinkar åt Daniel och viskar "you aren't pregnant, are you?" haha lyckades dock skratta då mitt i allt kaos. Sjukt pinsamt dock att ligga där med bena i taket, mådde as illa  men kunde tydligen gått värre. Tydligen hade Daniel på något majestätiskt heroiskt sätt lyckas fånga mig precis innan jag landade på sten golvet så annars hade jag nog kunnat krossa huvudet.

Får skjuts av snälla sjuksköterskan hem som förövrigt bjuder mig på donuts. Kommer hem och Toby kommer in "wooow, what  happend? do you feel sick? ill?" jag bara japp känner mig precis som jag ser ut. Toby utbrister då roat "YOUR PREGNANT!". haha skitkul. Under en microsekund får jag dock panik och bara är jag det? Dock kan jag försäkra er om att det endast skulle vara möjligt om det var jungfrubefruktning. men men med amanda har man aldrig tråkigt som Michael brukar säga ;)


Kommentarer:
#1: Ida pida camnerin

Du är söt amandaa! Så här kommer ett hej och hoppas du har det bra från mig! Ida

2012-04-01 @ 17:34:22
#2: Bror stor

Ha ha ha! Det värsta är att man inte blir överaskad längre. Tror du får ge ut en bok om dina Aussieäventyr. Kram och tack för en underbar blogg

2012-04-02 @ 10:59:34
#3: Amanda super duper

Haha. tack kära ida och söta bror stor. haha japp är kanske författare som är mitt framtida yrke ;)

2012-04-02 @ 16:20:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: